شنبه ۳ آذر
تصویر ترامپیست شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱ شماره ثبت ۹۰۶۱۵
بازدید : ۳۲۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
تصویر ترامپیست
چه قَدَر بد قواره شد نا مرد
هیبتی دیو واره شد نا مرد
بر خلاف بت پری رویان
صورت بد نگاره شد نا مرد
وسط روز باورت بشود
چون شب بی ستاره شد نا مرد
نقش بد یمن نا خوشایند ی
بر ورق های پاره شد نا مرد
آتشم زد سکوت جایز نیست
زاد و ذاتش شراره شد نا مرد
( چه سری چه دمی عجب پایی)
روبهی بس مکاره شد نا مرد
طبل خالی صدای عالم گیر
هم نفس با نقاره شد نا مرد
افترا بر کسی نمی بندم
افتضاح هزاره شد نا مرد
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم عزیز و سر بلند باشی | |
|
سپاسگزارم | |
|
سپاس بی پایان | |
|
سپاس بی کران زنده باشی | |
|
متشکرم از حسن نگاه و دوبیت تقدیمی شما جناب شریفیان عزیز سربلند باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بجا و زیباست
البته مرد نیست
بسیار نامرد است