جمعه ۲ آذر
خسته ام مثل شعری از حجت اله نخعی ریحانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۹۰۵۲۵
بازدید : ۳۱۲ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر حجت اله نخعی ریحانی
آخرین اشعار ناب حجت اله نخعی ریحانی
|
خسته ام مثل بغض گلویی که آه شد
خسته ام مثل عشقی که یک گناه شد
خسته ام مثل جعبه ای پر از مداد رنگی
که تمام مدادهای رنگی اش مداد سیاه شد
خسته ام مثل عاشقی که در این شهر
برای نداشتنت مثل من رسوا و روسیاه شد
خسته ام مثل عاشقی که دید تو را
و تمام زندگی اش در نبودت تباه شد
خسته ام مثل عاشقی که در شهرگشت
و اسیر چشمان تو و آن زیبا نگاه شد
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون بابت لطف و تعریفتان | |
|
سلام بر شما.ممنون از تعریف شما | |
|
سلام.ممنون بابت لطف و تعریفتان | |
|
سلام بر شما.ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس