جمعه ۲ آذر
شعر نو شعری از کیوان محب خسروی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۹ شماره ثبت ۹۰۴۰۹
بازدید : ۴۴۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر کیوان محب خسروی
آخرین اشعار ناب کیوان محب خسروی
|
چهره را از نقاب خود بردار
آتش عشق را به دل بسپار
خال یار و کمند گیسو را
دست آن در گذشتگان بسپار
یک دو خط هم بخوان ز اشعار
اخوان ، شاملو ، فروغ و بهار
روزگار من و تو گشته جدید
ببر داز یاد روز رفته و پیرار
( ما بکاریم و دیگران بخورند ؟ )
آرزو کن کم وعمل بسیار
بیت هم چون سپنج تکراری
چون ز شش بگذرد ندارد بار !
|
نقدها و نظرات
|
جناب خواجه زاده عزیز سلام ممنونم از اظهار محبت و لطف شما بنده هم عمری شاملو گریز بودم ولی حقایقی در شاملو هست که در دیگران نیست بیشتر شاملو بخوانید ارادت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.