جمعه ۲۵ آبان
تایتانیک عشق شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ۱۵:۴۰ شماره ثبت ۹۰۳۶
بازدید : ۸۰۳ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
وقتی گفتی نمی مونم
یهو افتاد پر و بالم
ابر غم زد زیر گریه
گریه کرد به روز و حالم
وقتی گفتی نمی مونم
رنگ آسمون سیا شد
رعد و برق ِ بیقراری
تو وجود ِ من رها شد
وقتی گفتی نمی مونم
کوه یخ راه ِ منو بست
یهو تایتانیک ِ عشقم
از وسط تا شده و بشکست
وقتی سرمای جدایی
عصر ِ یخبندون ِ من شد
اتفاق ِ اقیانوس
چشمای گریون ِ من شد
توی سرمای جدایی
چیزی جز غصه نداشتم
قلب ِ من وقتی ترک خورد
اسمشو درٌه گذاشتم
وقتی گفتی نمی مونم
کوه یخ راه ِ منو بست
یهو تایتانیک ِ عشقم
از وسط تا شده و بشکست
وقتی گفتی نمی مونم
کل ِ دنیا یه سئوال شد
قامت ِ تکیده ی عشق
دولا دولا مث ِ"دال" شد
چشم ِ امیدم رو دریا
جعبه ای گمشده دیده
میدونم که توی جعبه
دل ِ من به تو رسیده
وقتی گفتی نمی مونم
کوه یخ راه ِ منو بست
یهو تایتانیک ِ عشقم
از وسط تا شده و بشکست
|