جمعه ۲ آذر
ماسک های سیاه شعری از دانیال فریادی
از دفتر نرگس های سوخته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴ شماره ثبت ۹۰۲۸۲
بازدید : ۳۱۰ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب دانیال فریادی
|
ماسک های سیاه
نگاه کن
تو اه می کشی
من
در پستوی خانه نقاب می زنم
نگاه کن
سزای بوسه مرگ است
و رود ها کلافه اند
از هجوم ماسک های سیاه ی
ته نشین
به عمق قلب هایشان
نگاه کن
به اضطراب قلب من
وبوی نسترن ها
کنار
شفا خانه های تب
واز سکوت
وخط فاصله
صدا پر است
زخم سینه هاست
پر از گلایه هاست
وعشق
به ازدحام ماسک های سیاه
امید لمس بوسه های سپید را
به گوش عاشقان
هجی می کند
و از نوازش
دست های پاک ما
ترک به پوسته زمین می خورد
نگاه کن
تو درد می کشی
من
در پستوی خانه دعا می کنم
با تشکر دانیال فریادی
به امید شکست کرونا به زودی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا ودلنشین تصویر کشیده اید 🌷
دستمریزاد 🌷
در پناه حق 🌷