جمعه ۲ آذر
ما عقاب! شعری از سعید فلاحی
از دفتر سپید و سیاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ۰۴:۴۰ شماره ثبت ۹۰۱۳۶
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
ما،،
برادران وطن؛
--ملتِ کوردیم!
با تاریخ چند هزار ساله
به قدمت دردهای فراوان
که بلندای آسمان نیز
شاهدِشکنجه هامان بودست!
اماشما جهانیان
هرگز صدای ما را
به درستی نشنیدید.
ما حلبچه ی مسمومیم
ما نادیای(۱) معصومیم
- مریم باکره ای در چنگال هوس
آلانیم(۲)،
غرق در دریا!
ما "بهروزیم"(۳)
محبوس درقفس های غربت وُ،
--آوارگی..
ما،،،
-- کوردیم
محکوم به دربه دری
اما
هرگز؛
ذلت نمی پذیریم
ما؛
--عقابیم
(ههلوی بهرزه فهریم!)(۴)(۴)
دهانمان از خاک پر میشود،
--می شود ولی
از تملق هرگز...
ما از نژاد آریائیم هموطن!
#سعید_فلاحی(زانا کوردستانی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
موفق باشید