يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر م فریاد(محمدرضا زارع)
آخرین اشعار ناب م فریاد(محمدرضا زارع)
|
با تمامِ جهان
به صلح می رسم اگر
عشق دست از سرم بردارد...
حق با تو است
عشق
علتِ تمام جنگ های جهانی بود
اما
آتش بسی
که خیمه ی حقیقت را سوخت
بوی عقل می داد...
(م. فریاد)
🌹به بزرگ مرد نیک اندیش: بهروز عسکرزاده🌹
|