شب ها تنهایی به ما سر میزند
از دوری تو همیشه دم میزند
شب ها دلم رویایی میشه
دلتنگ توو روز آشنایی میشه
شب ها خورشید هم پنهون میشه
مثل یه ستاره تو آسمون میشه
شب ها غم و غصه ها فراونه
مثل یه آتیش تو دلامونه
شب ها خدا هم دلش می گیره
منتظر ما تا صبح می شینه
شب ها دریا هم عقب گرد میکنه
ساحل و هر شب ترک میکنه
شب ها انتظار کشیدن شیرین میشه
مثل سپیده صبح دل نشین میشه
موفق باشید