شنبه ۳ آذر
دم مسیحایی شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ۱۴:۵۶ شماره ثبت ۸۹۷۷۰
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
–دیر اومدی!
مرثیه دلمو خوندم و چالش کردم.
–اومدم نبش قبرکنم!
–حرومه!
–مجوز میگیرم !
–بی فایدهست، کدوم مرده ای تا حالا زنده شده؟
–دم مسیحایی آوردم...
– زمان معجزه گذشته.
– نه برای دل عاشق
– کو دل عاشق؟
–دوباره عاشقت میکنم، باورم کن!
–؟؟؟
–پس قبوله...
–و اُفوضُ اَمری اِلَیاللّه★اِنَّاللّهَ بَصیرُُ باِلعِباد★
"آفاق"
|
نقدها و نظرات
|
درودا حقیقتی تلخ و شیرین!
قاب نگاهتان پر از پروانههای دوستی استاد | |
|
درود استاد گرانقدر احسنت به شما و افتخار حضورتان مانا باشید و زیباروزگار | |
|
درودا سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
دلچسب حضور ارزشمند شماست لایک ب وجودتان | |
|
درودا سپاس از نظر لطف شما بله دقیقا مرگ روح دردآوره و فراموش ناشدنی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود
حقیقتا که عشق دم مسیحایی دارد
دستمریزاد