سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      درنگ

      شعری از

      بردیا امین افشار

      از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۹ ۲۰:۴۳ شماره ثبت ۸۹۶۳۵
        بازدید : ۵۰۷   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بردیا امین افشار
      آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

      زندگی طرحیست خاکستری
      با نقش ها و صحنه هایی رنگارنگ
      می تپد ریا در حقایقِ تلخش
      می گوید فراوان دروغ های قشنگ
       
      زندگی روزهاییست که میگذرد
      با سری بلند یا نگاهِ آلوده به ننگ
      در کلیات ، تفاوتها اندک است
      در اجزا می شود فاصله ها فرسنگ
       
      دیدگاه ها می سازند مسیرش را
      قدمها می نوازند در دلش آهنگ
      راستی ، گویی ندارد حقیقتی
      آنچه انسان می نامدش فرهنگ
       
      و در این ملغمۀ آشفته
      یکی به دست می گیرد تفنگ
      دیگری چون نمی یابد خورشید
      با سیاهی می رود به جنگ
       
      نه نوربارانش را حقیقتیست
      نه می شود برای کسی دلتنگ
      تاریکی  هم ندارد اصالتی
      چون دلش نیست از جنس سنگ
       
      و من و تو دائم به جنگیم
      می زنیم به ریشه هایمان کلنگ
      زندگی سرانجامش مرگ است
      کاش کنیم بر معنایش درنگ
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      دانیال شریفی ( دادار تکست )
      دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۵۸
      خندانک خندانک زیبا و پر محتوا بود خندانک خندانک

      لایک شد شعرتون👍🌹
      بردیا امین افشار
      بردیا امین افشار
      چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۹:۵۳
      درود بر شما استاد گرانقدرم . سپاس خندانک
      ارسال پاسخ
      حسین راستگو
      سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۰۴
      سلام و عرض ادب

      زیبا نوشتید بزرگوار خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      بردیا امین افشار
      بردیا امین افشار
      چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ۱۹:۵۴
      تشکر از تشویقتون استاد بزرگوارم ، درود خندانک
      ارسال پاسخ
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱
      درود بزرگوار خندانک
      مجتبی شهنی
      يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0