شنبه ۳ آذر
قمه زن بی غم شعری از علی برهانی(ودود)
از دفتر یاران کربلا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ۲۱:۰۴ شماره ثبت ۸۹۴۶۲
بازدید : ۲۸۰ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر علی برهانی(ودود)
آخرین اشعار ناب علی برهانی(ودود)
|
مما انا فیه و اکفنی فیه
آبروی شیعه را با قمه ات بردی طرف
تو برای دختر همسایه حاری بی شرف
خون ناپاک تو باعث شده نا امنی را
لااقل بگیر سمت دشمنانت یک هدف
گر تو اخلاصی درونت هست ، در خفا بزن
سوختی از این سوالم؟ برو خود دوا بزن
من نه حرمتی برایت قاعلم نه احترام
بعد هیعت برو حتما یکمی ودکا بزن
شیعه نیستی که بگویم به رهی یابی نجات
تو طرفدار دوسیب و عرق و چای نبات
سالها تو میکشی اروده و چاقو و چوب
نون خشکیده ی مغزت کفکی گشت و بیات
الغرض تو ماییه ننگ جهان شیعه ای
تا نکرده ای زرر برای خونت دیه ای
کن مشخص که اگر این قمه نصفت کرد ما
پول کله پاچه ات را بدهیم و ریه ای
|