يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسین قالیباف (تابان)
آخرین اشعار ناب حسین قالیباف (تابان)
|
روزی اگر که خاتمه یابد مسیر من
دلبر نبوده آنکه نباشد اسیر من
با حکم عشق به رسالت رسیده ام
آری رسول باشم و باشی سفیر من
از راه سخت عمر به سلامت گذشته ام
من پادشاه میشوم، او هم وزیر من
یکصد هزار بیت ز برایت سروده ام
اسطوره ای در دل شعر شهیر من
من تشنه لب که به دیدار تو شبی آیم
آری نجات بخش منی از کویر من
تو ناز میکنی که مرا مبتلا کنی
من عشق میکنم که تو باشی امیر من
تابان تمام عمر به تمنای تو سفر کرده
ناقابل است جان من و شعر حقیر من
#حسین_قالیباف
#تابان
|
نقدها و نظرات
|
درود فراوان استاد گرانقدر
سپاسگزارم از لطف توجه شما
و اشتباه استراتژیک هم که خب اگر انجام نمیشد قافیه به تنگ میآمد
🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد
تنها یک اشتباه استراتژیک دارد
ایشان پادشاه میشوند و شما وزیر