سلام به آس ترین مازیار قلبم
من هروقت میومدم پای شعرات کامنتی بذارم میدیدم با سلیقه و سواد شعریم جور نیست یا باید خلاف میلم چیزی درج میکردم یا مثل خیلی ها شعرو ناخونده تایید کنم
ولی الان با خیال راحت هرچی که مینویسم از تبار حقیقته..
داشتم به این فکر میکردم برای این شاه شعر چه کلمه ای و استفاده کنم تا مقداری از خوبی هاشو جبران کرده باشم دیدم چیزی ندارم جز اینکه بگم بی نظیر بود...
گفتنی هارو مانا گفت خوبم گفت
و به گفته های شیخ راجع به بند اول میتونیم اینم اضافه کنیم که وقتی عصبانیت عرق سرد رو بدن میشه و شاید این معنی هم در ذهن شعر بوده
و نکته ی دوم سوالیست که برای سواد خودم میپرسم
راهبک چه ارتباطی با این کلمات داره
چون هرچه گشتم دلیل تجویز این کلمه رو برای این شعر تمام قد پیدا نکردم
و در آخر
راجع بند پایانی
اتفاقا ارتباط پارادوکس گونه ی خوبی ایجاد شده
کرکس پرنده ایه که لاشه میخوره
اندیشه های لنگ و میشه همین تفکرات مرده یا مغزه های زنگ زده در نظر گرفت که کرکس یک بارم شده بیاد بجای اینکه این اجساد بخوره بذرشعور بپاشه
ممنون دوست خوبم
که روزمانو ساختی
همه لاشه ی عشق اغیار را بغل کردیم
نفهمیدیم مرده خواری ترفند شغل هاست....
درودبرشما
بسیارعالی بود
باتصاویری بکروخیال انگیز
چه می بافنداین مردم که شاعررانمی فهمند
کلاغان سخن چینی که حتی ردشدندازچهل!
آنهایی که پشت سرتان حرف میزننددقیقابه
همان پشت سرتان تعلق دارند بی خیال شاعر