جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امید کیانی (امید)
آخرین اشعار ناب امید کیانی (امید)
|
آن ریشهِ پر ریشه،
دستانداز هر بیشه،
با تیشه،
خورد کرد یا شیشه؟!
جرم او، دست پاکی یا دست در ماندهِ خوانِ تو بود؟!
این تغافل!
این تفاخر!
این تکاثر!
این همه دزدی!
زین همه گشادهدستی!
نانی نبود بر دستی،
یا سلف سرویسات،
نداشت غذای پستی!
یا آن که را
مادرش نالان،
بهر داروی گران،
یارانهای! دزدی نمود،
حاربِ الله،
وانگهی بر دار،
مامش بر زار شد...
ای امیدِ ناامیدان،
موعودِ ادیان،
این عدالت،
این بوق و کرنا را دیدهای؟!
بهر نانی روسپیگری،
آن خجل مرد در سیه کوچه،
همزمان خوانِ رنگینِ آن خان را، دیدهای؟!
دیدهای!
اما رواست،
حاصلِ به من چهها،
ظلمها سزاست...
...
...
#امید_کیانی
#بداهه_تصویری_۲۵امردادماه۹۹
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد عزیز درودی بی کران سپاسی فراوان نگاه زیباتان، زیبانگر است | |
|
درودتان را درود ممنون از بذل توجهتان لطفتان مستدام 🌺🌹🌺🌹 | |
|
درود و سپاس استاد عزیز صبحتان نیکو ممنون از حسن توجه تان محبت تان را سپاس مفتخرم در جمع فرهیخته تان
💐🙌💐🙌💐🙌💐 | |
|
درودتان را درود سپاس از اینکه صفحه امید را نگه انداختید امیدتان فروزان
مچکرم 🌹🌹 ممنون از نقطه نظرتان
بخش و قسمتهایی را حذف نموده ام ☹ شاید به این خاطر هست🤷♂️ 🌹🙌🙌🙌🌹
| |
|
درود و سپاس جناب شریفی عزیز ادیب گرامی ممنون ازتون | |
|
سلام و درود بر مهربانوی فرهیخته و شاعر توانا سپاسها 🌺🌹🌺🌹 | |
|
درود بر بانوی بزرگوار🌹 تنوردل وزندگیتان گرم وهمواره به نورحق روشن باد☘🌷🌸 | |
|
درود بیکران سپاس فراوان روزتان تواما با خوشیهای بی دلیل، بی بدیل و بی نظیر ممنون از بذل نگاهتان 💚💚💚💚 🌺🌹🌺🌹 | |
|
درود و عــــــرض ادب جناب قلیپور عزیز❤️😊🍃💐🍃
عشق وامـــــید همواره قرین زندگـــــیتون
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود
دستمریزاد