جمعه ۲ آذر
تنها مهلتی دارم نیاز شعری از امین شهنازی پریشان
از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۵۷ شماره ثبت ۸۹۲۷۴
بازدید : ۲۸۹ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر امین شهنازی پریشان
آخرین اشعار ناب امین شهنازی پریشان
|
عرض ادب و سلام
دو قطعه خدمت دوستان عزیز تقدیم می کنم ...
با هر که نرد عشق ببستم بباختم
گویی دلم قواعد بازی بلد نبود
بیچاره گلرخان که ندانسته بوده اند
این خط و خال ناز برای ابد نبود
---------------
زخم های جان خود را یک به یک با مهر تو
خوب خواهم کرد تنها مهلتی دارم نیاز
غم که با تعظیم ما قلبش نمی جنبد چو سنگ
چون خلیل از بهر این بت صولتی دار م نیاز
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون دوست و استاد عزیز خانم تیموربخش | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بودند
سرشار از احساس