يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسین قالیباف (تابان)
آخرین اشعار ناب حسین قالیباف (تابان)
|
رد شده از سرنوشت، آمده از راه دور
خسته ز كردار زشت، قافله دزد شرور
گشته جهان كام او، ليك به فرمان او
بس كه به لعنت شده، چشم چپ ش گشته كور
قافله هايي كه از، شر وي از دست رفت
هر چه كه آسان گرفت، هر چه نشد هم به زور
ذات خرابش ز بس، پر شده زآلودگي
با تن او خو گرفت، چون نمك و آب شور
ليك در اين سرنوشت، عمر به آخر رسيد
دست دعا برگرفت، تا كه شود پر ز نور
این همه او برده است، غارت و یغما چه سود
لخت به دنیا شوی، لخت روی سوی گور
كار جهان اين بُود، هر كه شكسته دلي
در دو جهان پس دهد، گر كه تو باشي صبور
#حسین_قالیباف
#تابان
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان استاد گرانقدر
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان
بسیار از لطف و توجه شما سپاسگزارم استاد گرامی
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
|
درود فراوان ممنونم از توجه شما
خیر، در اینجا فقط تداعی کننده ی رئیس شرور دزدان میباشد که معمولا با یک چشم در ذهن یادآور میشود
پایدار باشید 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
دستمریزاد