ما چقدر منتظر این ، دونیا بیامین بماندیم
ما چطور دعای باحال ، واسه دونیا بخواندیم
چند ماه در شکم بماندیم ، تا کو ما نطفه دبستیم
حالا کو دنیا بیامیم ، پس چرا معذب هستیم
حالا کو این دونیا نیه ، جشنی کو منتظرش بی
پس تا مینانی رقاص کن ، حالا کو ته دعوت گردی
حالا کو بیامیی اینجه ، تا میتانی زندگی که
خیلی سخت نیگیر به جانت ، تا میتانی جوانی که
اگه یه روز ته بماندی ، قافله ته ره نبردش
نا امید نگرد زمستان ، میشو با ماهای سردش
ته اگر خوب باشی با ته ، میخوانه بلبل و کفتر
اگه بد باشی نیمیایه ، دمبالت حتی یه دلبر
دلته راهی کن و انسانیت پیشه بگیر ته
اگه یه سالک بیدی زودی ریششه بیگیر ته
خیلی سخته کو دباشه ، پسرت لشکر دشمن
پس یالان خوب ادب کن ، ته دیگه هنجاره نشکن
سخترش اینیه کو پدر پیامبر باشه یالش
دین دیگری ره داره باز پدر بوشه دمبالش
ما پیامبرِ یالانیم ، ناهنجاریان دی دشمن
اگه خوب باهم بسازیم مای یالان دی توی مشتن
بهروز کیاروستا ( کرجی)