جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر بهروز کیاروستا(کرجی)
آخرین اشعار ناب بهروز کیاروستا(کرجی)
|
سلام ای ارزوی من ، سلام ای روح پروازم
سلام معنی دلداری ، سلام پایان و آغازم
سلامت مینم ای خوبی ، سلام ای اندلیب باغ
ته گل باشی گلستانم میبو از ته هزاران باغ
خبر دارم صدای ته ، میشو تا صدتا کوه اونور
ته سیمرغی که با قافت ، هزاران ارزو باور
ته آهوی خرامانی ،منم دنباله رو هر روز
ته ره من جستجو مینم همیشه هر دم و هر روز
بیو ای گلعذار من ، بیو ای باوفا یارم
بیو من با ته کو باشم ، مثل قمری بی ازارم
بیو ای همنشین من ، بیو ای لایق خوبی
بیو تا دغدغم باشه فقط یک بستنی چوبی
یادت باشه منه بَنْگِی میان اب و آتیشم
فقط از ته میخوام باشی همیشه قوم هم کیشم
دِ تا گل میچینم هر روز ، به یادت پرپرش مینم
یکی قرمز برای دل ، یکیشه زرد میچینم
تره من یادا نکردیم ته دی آیا منی یادی؟
ولت مینم بشی گلزار ، پرستویم ته ازادی
بشو تا هرجا کو میخوای خدا باشه به همراهت
ولی باید بدانی کو یکی هسده خاطر خواهت
بهروز کیاروستا ( کرجی )
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد عزیز بنده نوازی میفرمایین | |
|
درود بر استاد انصاری عزیز شما لطف دارین 🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با گویش محلی نا آشنا
"افراغ اندیشه"
نسیمی از ملودی
که اندیشه شاعر را
با زبان قلم می نوازد
عیدتان مبارک