جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
عشق آسمانی
به هر سویی که میزد این دلم پر
به دیدار تو می شد نایل آخر
تو ای قبله گه و ای کعبه دل
نمی دانم تو را آمد چه بر سر
فرو ماندم ز رسم و کار دنیا
تو را آخر چه شد بهتر ز گوهر
من و اشک و غم و دنیای ماتم
نشان گردش چرخ ستمگر
فلک در حال رسم نقش انجم
کجا شد منزلت دردانه اختر
خم و میخانه و نجوای ساقی
من و تنهایی و لب های ساغر
تو را تا جویم و رویت ببینم
کشم جور و زنم بر سیم آخر
دلم می سوزد از زخمی گران بار
کجا رفتی کجا ای جان مادر
رسد حتی اگر عمرم به آخر
نگردد هرگزم مرگ تو باور
|
نقدها و نظرات
|
برادر بزرگوار، جناب استکی عزیز سلام و عرض احترام و سپاس بخاطر لطف همیشگی تان | |
|
سرکار خانم غضنفری گرامی سلام و عرض احترام و سپاس بخاطر اظهار همدلی شما. انشااله عمرباعزت داشته باشید و سایه پرمهرتان بر سر فرزندتان باشد. | |
|
سلام جناب فتحی عزیز ممنونم خدا رفتگان شما را رحمت کند. | |
|
سلام دوست بزرگوار و مهربان ، جناب دزفولی گرامی. انشااله همیشه شاد و سالم باشید. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در وصف مرگ مادر
روحش شاد