جمعه ۲ آذر
گیرنده های درد شعری از سید علی ساداتی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۴۶ شماره ثبت ۸۸۳۵۶
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سید علی ساداتی
|
این اختران پس از تو درخشش نمیکنند
این چشمه ها بدون تو جوشش نمی کنند !
اینجا بهای عشق ، بجز درد و آه نیست
عاشق همان کسیست ، که درکش نمیکنند
گفتم خدا و یکی با اشاره گفت :
«در بزم کافران که نیایش نمی کنند »
از بین رفته مهر و محبت میانشان
اینجا بدون داس ، نوازش نمیکنند
گفتی : «چه میکنی تو بدون وصال من؟»
وقتی جواب نیست ، که پرسش نمی کنند!
دل را تو برده ای و گناهی ز من نبود !
بی اختیار را که نکوهش نمی کنند !
گفتند من به دوری تو خو گرفته ام
گیرنده های درد که سازش نمیکنند !
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس | |
|
تندرست باشید | |
|
لطف دارید | |
|
ممنونم , بزرگوارید | |
|
سلام و درود تندرست باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد