شنبه ۳ آذر
عین حباب شعری از مجید فکری
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۱۴ شماره ثبت ۸۸۲۹۴
بازدید : ۳۱۹ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب مجید فکری
|
خدایا منم تنها تو این قفس
ناخواسته هی می کشم نفس
ب اسم آزادی تو این زندون
هی دعا می کنم ب باره بارون
نبودی فقط دیدی انکار نکن
اصلا از حضور ما انگار نبود
خسته تر از خستم تا ابد
دارم می میرم خدا نگو ابدا
ی حس تو خالی عین حباب
اشک من جفت ماهی تو آب
ی دیوارِ ک اون برش این بره
بدون ک چرخ زندگیم پنجره
ن دیگ نمی خواهی ک بخوام
منم راحت آسون زدم ب خواب
خداحافظ ای خدا من ولی
زندگی زیباست اگ تو باشی....
|
|
نقدها و نظرات
|
مرسی ممنون | |
|
مرسی ممنون | |
|
درود بر شما ممنون | |
|
درود بر شما مرسی ممنون همچنین | |
|
درود بر شما عزیز | |
|
مرسی ممنون | |
|
درود بر شما من ناامید نیستم امیدی ندارم مرسی ممنون | |
|
درود بر شما مرسی ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید