جمعه ۲ آذر
تشنه وصال شعری از محمدرضا نیک نام
از دفتر دیوان دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۸۸۲۲۱
بازدید : ۱۲۷۹ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمدرضا نیک نام
آخرین اشعار ناب محمدرضا نیک نام
|
ما تشنه وصلیم و ز هجران نهراسیم
کاشانه خرابیم و ز طوفان نهراسیم
عمریست که در کالبد عشق اسیریم
پابند به عهدیم و ز پیمان نهراسیم
|