سه شنبه ۱۵ آبان
اما در انتها شعری از علیرضا مظاهری
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۰۲ شماره ثبت ۸۸۱۹۷
بازدید : ۱۹۰ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مظاهری
|
از این شبِ بدون مرز
چشام به خواب نمیرسه
به داد تشنگیِ من
حتی سراب نمیرسه!
حتی دعا نمی کنم
که باورم شه میگذره..
زمان پی عمر منه
خودش میاد و میبره..
حتی دعا نمی کنم
نه اینکه نا امید بشم..
فقط می دونم بعد این
بیشتر از این نمی کِشم..!
خودم رو واژه میکنم
جای مناجات و سجود
خودم رو واژه میکنم
اگر چه گفتنی نبود!
خودم رو واژه میکنم
تا به صدایی برسم..
شاید از این ممتدِ هیچ!
به انتهایی برسم..
شاید از این ممتدِ هیچ
به انتهایی برسم.
.
.
.
و در پس هر نقطه شاید رنجی و امید بی نتیجه ای سر برسد
گرچه سرتاسر، زمان می طلبد ادای هر کلمه
ذهنی و جسمی
اما بی هیچ ادا کاری و ادا بازی مبهمی، دوستت دارم اصل ترین مخاطب من.
.
(علیرضا مظاهری.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.