جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید علیرضا خوانساری(بیدل)
آخرین اشعار ناب سید علیرضا خوانساری(بیدل)
|
السلام علیک یا اباعبدالله السلام علیک یا ثار الله
------------------------------- ----------------------------
خداوندا چه امد بر سر عرش
چرا یکسر همه خونین شده فرش
----
ز خون کیست اینسان سرزمینت ؟
همه گلگون , همه خونها شده پخش
----
خداوندا تو گو همگامه از چیست ؟
کدامین سر فتاده بر در عرش
----------------------------------------------------------------------------
خداوندا چرا افلاکیانت
همه گریان همه نالان سیه پوش
----
خداوندا چرا روح الامینت
دو دیده خونی و گردیده بیهوش
----
خداوندا چرا خورشید تیره
تو گویی شرمگین زان دیده مدهوش
----
چرا چشمان احمد پر ز خون است
به شرم از او همه سرزیر و خاموش
----
چرا مولا علی بسته دو چشمان
مگر طایر قدسی سر بٌرند از گوش تا گوش
----
چرا ان فاطمه دخت پیمبر
همه صیحه شده در عرش مفروش
----
خدایا شورشی اندر زمین است
ز جور ان لعین , یزدان فراموش
----
بگو این اسب خونین یال از کیست ؟
همان اسب حسین ؟؟ !! خاموش خاموش
----
نباشد شعر این , اتش به بیدل
سرودم بوکه با احباب همدوش
----------------------------------------------------------
اربعین مولایم نزدیک است . التماس دعا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.