سه شنبه ۱۵ آبان
آه شعری از نازگل ستاری(آه)
از دفتر آه من نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶ شماره ثبت ۸۷۵۷۲
بازدید : ۸۵۳ | نظرات : ۵۲
|
دفاتر شعر نازگل ستاری(آه)
آخرین اشعار ناب نازگل ستاری(آه)
|
آه
از آن ماه
که گاهی به منه خسته ی در راه
کند خنده ی جانکاه
من آن
ماهی در حوض
که از عکس رخت بوسه گرفته
لبم آب گرفته
خیالم
چو زلف تو تب و تاب گرفته
تویی تاب و توانم
تو چون چشمه و رودی
و منه خسته ی در راه
به جان تو روانم
تو جانی و جهانم
تو در ظلمت شب ها
چه نازی
نمازم
همه ی راز و نیازم
همه شب من به تو
نازم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم | |
|
ممنوم | |
|
ممنونم سپاس | |
|
درود ممنونم | |
|
ممنونم نازنین | |
|
ممنونم | |
|
ممنونم نازنین | |
|
ممنونم | |
|
متشکرم | |
|
ممنونم | |
|
متشکر و سپاس | |
|
ممنونم و متشکر | |
|
ممنونم و سپاس | |
|
درود متقابل | |
|
درودها ممنونم | |
|
درود جناب تختی متشکرم | |
|
ممنون دوست عارفم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.