يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر مهرداد صالحی گل افشانی (مهراوی)
آخرین اشعار ناب مهرداد صالحی گل افشانی (مهراوی)
|
چشم تو،
از شب بارانی من خیس تر و...
قطره ای از چشمت،همه دنیای مرا با خود برد،
من چه ساده دیدم اشک چشمانت را...
چشمه جوشان را...
ذوق بی پایان را،
کاش!
کاش بر چشم بارانی تو...
من یه قطره یودم،که بر چشمت زیباست
همه زیباییت اوج دنیاست
من چه زیبا بودم،
از عشق تو مملو...
از نگاهت سرشار...
بر چشمت چون آبشار،
این حضور مرا زیبا می کند
این چشمان تو،
مرا بی خدا می کند.
آبان ۸۸
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگوارم من معتقدم کسی که جسارت می کنه و بین این همه شاعر گرانقدر شعرش رو در معرض نمایش قرار می ده حتما پای نقدش هم خواهد ایستاد 💐💐💐 جالب اینجاست من ۱۰ ساله دارم این شعر رو می خونم لااقل روزی یکبار چون یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین شعرامه ولی تا حالا متوجه این اشتباهم نشده بودم سپاس از لطفتان که یادآوری کردید ممنون که هستید 💐👍🏼🙏💐💐 اصلاحیه :قطره اشکی بودم که بر چشمت زیباست | |
|
سپاسگزارم استاد بزرگوار 💐 | |
|
سپاس 💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چون اجازه نقد دارم با احترام و خیلی کوتا بعرض میرسانم که زبان محاوره هیچ اشکالی ندارد اگر فضای شعر ونوشته این حال و هوارا داشته باشد اما در این دلنوشته ی زیبایتان دراین قسمت
\"من یه قطره بودم،که بر چشمت زیباست\"
واژه ی (یه) بقول معرف مقبول نیفتاده است خیلی راحت میتوانستید بفرمایید مثلا
( نمِ اشکی بودم) یا هر واژه ای و ترکیبِ دیگری از کلمات
بازهم بعرض میرسانم بسیار زیباست
انشاالله که عرض بنده را بقول معروف به دل نگیرید
موفق باشید