پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر سید اسلام سادات حسینی
آخرین اشعار ناب سید اسلام سادات حسینی
|
برو ای نامه خیس در بر دلبر من
که دگر خواب ندارم زغم دوری او
تو بگویش که منِ خسته زجان
در نبود گل زیبای رخش
وصله کفر زنم بر همه کس بر همه جا
فحش دهم من به زمین و آسمان
برو ای نامه خیس بر لبش بوسه بنه از طرفم
وبگویش که لب بنده او
این لب خسته من
بسکه بوسید قدمگاهش را
همچنان برگ خزان زرد شد و خشک شد و جامه درید
یا بگویش که دو چشم خیسم خیره بر در مانده
بخدا سیر شد و دست کشید از همه چیز و همگان
ولی ای نامه من خیس به دستش منشین
که مبادا نم آن قامت تو
لمس سردی بگشاید به تن دلبر من ..
(یه روز سرد زمستون۱۳۷۸)
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد گرامی چه خوش کردی دل شاگرد خود را (به لفظ اندک و معنی بسیار) | |
|
چقدر لطف دارید ازتوجه شما ممنونم | |
|
عمرتان پر نشاط من هم از شعرهای زیبای شما لذت میبرم 🌹🌹🌹 | |
|
سلام به شما مالک عزیز موفق و سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
دستمریزاد