جمعه ۲ آذر
به دادم رس شعری از محمد حاصلی
از دفتر نوشته ها نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴ شماره ثبت ۸۷۴۸۹
بازدید : ۵۱۸ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب محمد حاصلی
|
🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤💦🌈🌱🌼🌱🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤️
قد به قامت بسته ام ، دل را چرا رسوا کنی !؟
تو که ستار العیوبی ، مشت من را وا کنی ؟!
تو به دادم می رَسُ و دل را ز ناپاکی رهان
صبر خواستی ! ، کرده ام ! ، کی غوره ام حلوا کنی !؟
حاصلی
۱۸تیر۹۹
🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤💦🌈🌱🌼🌱🌱🌼🌱🌈💦❤💧💧❤️
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس
چشمه ی چشم تو روشن بادا
باغ این چشمه گلشن بادا | |
|
درود و سپاس جناب جلیلی عزیز تقدیم به جنابعالی
شعله ی عشق چون زبانه کشید
دل به آتش آشیانه کشید !
حاصلی بداهه | |
|
درود و سپاس ببخشید ! به آرامی و قریبن قریبا دلم دادی فریبن فریبا ! ببخشید | |
|
درود و سپاس جناب میاحی گرامی
فراوان سپاسگزارم | |
|
سلام
سرسبز و دل پر نور باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا بود