جمعه ۲ آذر
شعر را مبتذل نمی کنم ویرایشش نکن! شعری از فاطمه سادات نظری
از دفتر ققنوس نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۴۶ شماره ثبت ۸۷۳۶
بازدید : ۱۲۳۰ | نظرات : ۳۴
|
دفاتر شعر فاطمه سادات نظری
آخرین اشعار ناب فاطمه سادات نظری
|
بر دل پرهوس محبت نکن
به عشق سلام ،بر هوس دلالت نکن
قانون سوم ...برای تو نیست
فریب و تمناست عمل، تو، عکس العمل نکن
سر می کشی و مست می شوی از می خیال او
عسل نیست در شیر پاک حلش نکن
چاپلوس است و سالوس ،چرب زبان ، ظاهر فریب
بوسه می دهی پاک، دروغ است نشانش نکن
اینگونه اشعار برگزیده ی چند نفر
شعر را مبتذل نمی کنم ویرایشش نکن
کار با حرف و تصویر و شعر، هوس، به اینجا رسید
دیوانه ات کرد ولی تو ،تلافی نکن
محبت برای سود، فریب و دروغ ، خیانت
تو آدم باش ،با خیانت تلافی نکن
به عشق قسم یاد کن و بنشین خموش
تو عاشق باش ،به عشقی خیانت نکن
توضیحات تکمیلی:
گاهی باید کمی زشتی وبدی و پلیدی را به رخ کشید تا قدرزیبایی حقیقی و خوبی و پاکی راحسابی دونست...شاید فلسفه بودن پلشتی و پلیدی برای بهتر صیقلی شدن انسانهای واقعی باشه تا خیلی قشنگتر زندگی کنن و آدمایی به قشنگی خودشون کنارشون بیان همونقدر صیقلی و پاک .واز زندگی این دنیا و اون دنیا خوب استفاده کنن.
چون تا بوده پلیدی به پاکی باخته.باور کنید بهش رسیدم شعار نیست .
ای جوانمرد! به عشق قسم یاد کن بنشین خموش
تو مرد باش به عشقی ،خیانت نکن
خلاصه خواهراتون سارا حکمت و فاطمه سادات نظری رو ببخشید
البته افتخار بدهید و شعر را ویرایشش کنید سپاسگزارم
التماس دعا خواهرتان ساراحکمت و فاطمه سادات نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.