سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      سنجاق سرم

      شعری از

      فاطمه سادات نظری

      از دفتر سیمرغ نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۰۹ شماره ثبت ۹۲۵۵
        بازدید : ۱۶۹۶   |    نظرات : ۷۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فاطمه سادات نظری

      گر سنجاق  سر م نیست ،  روسریم هست هنوز

       آب شــد م در کفنم ،  اثـرم   هـســـت هـنــوز

      می تـوانـم  بخداوند  شکایت ببرم  

      جان زهرا  که کمی تاب و توان  هست هنوز

      گفتم ای  ظالم شامی کمی   طعنه نزن

      سایه رحمت بابا م به سرم هست هنوز

      منکه از حـرمـلـه خو یان  نخواهـم ترـسید

      دختر مادری هستم جگری  هست هنوز

      گـفـتی ام  می زنـمـت اسـم  مولا بـبـری

      گفتمش زخم بزن سپرم هست هنوز


      بـا زمین خوردن من  در دل خود می خندی؟؟؟

      شرم  کن ! چهره ساقی حرم هست هنوز

       دفتر شعرت ،قنداق علی  اصغر بود

      همـه  شعر قشنگت ،در نـظـرم هـسـت هـنوز

       

       

      التماس دعا 

      فاطمه سادات و نیلوفر نیکخواه 

      اینقدر بد نوشتیم و تند تند که خجالت کشیدیم اولش بزاریم ولی حرف دلمون بود .شما ببخشید و نخواستید ، نخونید خلاصه ببخشید نا بلدیم .همین 

       

      ( این  الهام گرفته شده است )

       

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0