سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    مادر

    شعری از

    امیرمحمد قلندری (کیان)

    از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۸۷۲۵۶
      بازدید : ۲۶۴   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر امیرمحمد قلندری (کیان)
    آخرین اشعار ناب امیرمحمد قلندری (کیان)

    آن لانه از آن مـادر غمخوار جـدا شد         وان جوجه ی در تخم ز سرما به فنا شد
    هـرلانه و هر خانه و هر مهد شکوفا         در دامـن یـک مـادر دلـسـوز بـنـا شد
    مـادر مـلـکی بـود بر آن ملک الهی          بـر روی زمـین جلـوه گر مهر خدا شد
    از لـحـظـه آغـاز سـریـر آفـریـنـش         جـنـات بـه زیـر پـای مـادران به پا شد
    آن کس که بود دعای مادر به پناهش         تـقـوا و بـزرگـی و رهـایـیش روا شد
                                                               امیرمحمد قلندری٭ ۱۳۹۹/۴/۷
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    فریبا غضنفری  (آرام)
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۳۴
    درودتان
    زیباست 🌹🌹🌹
    امیرمحمد قلندری (کیان)
    امیرمحمد قلندری (کیان)
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۵۸
    ممنونم. خوشحال میشم از نظرات و نقد های استفاده کنم. خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲
    بداهه ای تقدیم شماشاعر بزرگوار
    تو قدم رنجه نما
    شعر تو چون تاج سر است
    در حضور چو تویی
    بودن من مفتخر است
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    درویش حسین ندری
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳
    درودها شاعر
    جان زیبا بود
    علیرضا بنایی
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۰۷
    زیبا و دلنشین
    خندانک خندانک
    معین آریان فر
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹
    درود برشما زیبا سرودید
    دانیال شریفی ( دادار تکست )
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲
    خندانک خندانک موفق و پیروز باشید خندانک خندانک
    شعله(مریم.هزارجریبی)
    شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۲۱
    درود شاعر جوان
    خدا تمام مادران را برای فرزندان حفظ کنه
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0