جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
چشمان تو عبادتگاهی ست
که من در آن به چله می نشینم
**********************
اینقدر دوستت دارم
که حجم آن از مرز یه ترابایت گذشت
**********************
در پیله خود سرریز شده ایم
پروانه شدن را بلد نیستیم
**********************
می هراسم از انسان ها که تو را می بوسن
و خنجر هایشان را برايتان یادگاری می گذارند
************************
جان من وقتی مبدأ و مقصد تویی
دیگر سفر معنا ندارد
*******************
دوستت دارم
از هر سو که نگاه کنی
از شرق تا غرب
از شمال تا جنوب
من همان جا به تو مینگرم
دوستت دارم
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس فراوان 🙏❤️🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود و سپاس فراوان ❤️🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم بانوی محترم 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما دوست عزیز 🙏❤️🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم رفیق جان ❤️🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
درود و سپاس بزرگواری شما ❤️🌹🌹🙏🙏🙏 | |
|
سپاس فراوان خدمت جنابعالی ❤️❤️🌹🌹🌹🙏🙏😘 | |
|
سپاسگزارم رفیق گرامی ❤️🌹🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم رفیق گرامی ❤️🙏🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم بانوی محترم 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما دوست گرامی ❤️🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم رفیق جان ❤️🙏🌹❤️🙏🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بودند
دستمریزاد