برای دل نوشتم درد دل را
دل بی درد ندیدم روی دنیا
اگر آدم طلاق می داد ننه حوا
نبود این درد دل ها روی دل ها
عجب بیچاره بوده بابا حوا
چرا شیطان فریبش داد به هرجا
چرا تنها نیامد روی دنیا
نمی دانست مگر اینجا و آنجا
چطوررانده شد از بهشت یکجا
چه کسی خواند خطبه ی عقد برایش
خدا داد از ناشکری سزایش
چرا باید من دهم تاوان برایش
اگر ایشان درد من نداند
چطور بی عقلی چون من راه داند
پدران کاشتند و ما خوردیم
ما بکاریم و دیگران بخورند
خودمانیم بابا بزرگ
و مادر غمخوار آدم ها ننه بزرگ
ریشه ی نسل های بی ثمر
خیلی اشتباه کردید گندم خوردید
از بهشت آمدی دنیا ماراهم بیچاره کردی
نوش دارو پس از مرگ سهراب
لعنت حق بر شیطان رجیم
بابا آمدی دنیا نسل آدم را بیچاره کردی
گریه داره به خدا قسم
بازم امید به خدا
خداحافظ ننه حوا و بابا حوای بزرگ
چشم همه را کور کردی دست خوش
اگر پیامبری مثل حضرت محمد ص بود
چه کم داشتیم حالا چه کم نداریم
مارا انداختی در چاه بی ته
اما شمارا دوست داریم چاره چیست
خداحافظ فایده ندارد دیگر
آب از سرمون گذشته
سایت شعر ناب محمود فتحی ت فاتح چ محمود
فاتح از همه نگران تر است
خوانندگان محترم به حقیر خورده نگیرید سپاس گذارم از شما چه باید کرد