جمعه ۲ آذر
در نبود تو شعری از صبا اسکندری
از دفتر افسانه برون نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۳۹ شماره ثبت ۸۷۰۳۲
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب صبا اسکندری
|
رفتنت با همه دردی که به درمان نرسید
آتشی کرد به پایی که به پایان نرسید
بودنت گر فرجی بود برای دل من
رفتنت هم فلجی ساخت که سامان نرسید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید