يکشنبه ۴ آذر
خبروصل شعری از علی برهانی(ودود)
از دفتر مرگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۰۶:۳۰ شماره ثبت ۸۶۹۸۱
بازدید : ۴۱۳ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر علی برهانی(ودود)
آخرین اشعار ناب علی برهانی(ودود)
|
یاحی
بیل از دست من افتاد و زمین باور کرد
،.،،..،،..،،،،.
خبر از مردن معشوق به از وصل و سرور
نخ نرقصید که من باز خطا کار شوم
شمشه فهمید علی کج شده در شعر و شعور
همچو تقدیر تراز است که باید باشد
چون که فرقون دلم پر شده از عجب و غرور
گج آیینه دگر رنگ به صورتش نداشت
من به امید چه بودم و چه شد رنگ حظور
عشق چون خشت کجی بود که معمار نهاد
تا سریا نرود جز به کجی سایه و نور
خاطراتم همه چون کارگری بی اجرند
میکنم از همه ی خاطره ها تند عبور
من از این ورطه ی گل شفته گذر خاهم کرد
گرچه کوتاه شود فاصله ام تا لب گور
انکه سیمانه دلش، را به لب آغشته نکن
چون رطوبت بکند سخت تر از سنگ قبور
علی برهانی(بدبخت
|