جمعه ۲ آذر
فراموش شده شعری از مهدی مریدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۴ شماره ثبت ۸۶۵۶۷
بازدید : ۴۹۱ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب مهدی مریدی
|
گریه ابر بهاری
خبر از غم دوری تو دارد
که میبارد بر این دلم
و رود جاری از چشمانم؛
زمزمه نام تو را فریاد میزند
وعشق را تمنا میکند
و دل خسته ام
از شوق عشق
مجال نفس کشیدن را میگیرد
تا وقتی تورا دیدم؛
نفس در سینه حبس کنم
و چشم به اشتیاق دیدن تو باز کنم
هر بار که قطره ای میچکد
نام تورا فریاد میکند
و تمام من پرشده از تو
و تو دل برده ای ز من
تا کاری کنی که من
خود را فراموش کنم!
■مهدی مریدی
|
نقدها و نظرات
|
هر انچه که از دل برامد بر دل نشست ممنون از شما استاد بزرگوار | |
|
ممنون دیگه هرچی ک توی شعر بود احساس خودم بود دیگ 😅😅 | |
|
😂😂😂
الهی احساستون همیشه سرشار و به دور از هرنوع غمی باشه | |
|
ممنون خوشحالم که تونسم احساس خودم رو به بقیه دوستان هم انتقال بدم | |
|
ممنون دوست عزیز خوشحالم کردین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید