سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
دانه ی هست
---------
گفتم گرسنه ام من
مادر نمود مستم
گفتم که خسته ام من
بابا گرفت دستم
... گفت ای ثمر و بارم
از تو خبر ندارم
گفتم ترانه دارم
فردا ... شاید آیم
... ای تخم باران دیده !
وقتی تو را می کاردند
اسم تو را می بارند
سبز شو ، دانه ی هست
بذر تو هم ، همین است !
این هم دو تک بیتی ، تقدیم به فرزانگان سایت ادبی شعر ناب
هجا
----
وقتی که هجا کردم ، رنگین کمان تو
یک طرح فقط دیدم ، ابروی کمان تو
اسیر
----
شب که رویای تو دارم ، غرق دیده ی خمارم
با نموره ای بصیرت ، روزگاری ام اسیرت
24 خرداد 99
#محمودرضا رافعی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس از حضور سبزت استاد آرام 5 بانو ، مدت مدیدی است که غیبت داشتید شاد و سلامت باشید این عکس کوچولوی زیبا در کنار شما ، الان باید خانمی شده باشه ، خدا نگهدارش باشه ان شاءالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بودند
دستمریزاد