پنجشنبه ۱۷ آبان
|
دفاتر شعر عفت سعادتی جیران
آخرین اشعار ناب عفت سعادتی جیران
|
خانه پرازگل
به دلم هست که در خانهٔ پُر گل باشم
ز دل آواز بخوانم چو بلبل باشم
🌼🌻🌹🌷🌾
شود همسایه دیواربه دیوارم گل
ومن همسایهٔ یک باغچه سنبل باشم
🌼🌹🌸🌷🌻
به دلم هست حیاطم پُرِ پیچک باشد.
ودرآن حوض قشنگی که کوچک باشد
🌼🌸🌻🌾🌹
شودآذین حیاطم به درختان هلو
یاپُراز عطرِ گلِ یاسُ میخک باشد
🌼🌾🌹🌸🌻
به دلم هست که با گل به اتاقی باشم
که بخوابم وبه رویایِ باغی باشم
🌼🌾🌹🌸🍃
بِشود خانهُ ایوان پُرِ عطرِ نارنج
بفشارم ز گُلان می، چو ساقی باشم.
🌼🌻🌸🍃🌹
به دلم هست که گل مرحم حالم باشد
بشود دربغلم یا پَرُ بالم باشد
🌼🌹🍃🌻🌾
بشود خانهٔ جانم ز گل ها لبریز
وتمام زرُ اسکناسُ مالم باشد 🌸🌹🍃🌻🌾🌷🌼
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و امید بخش بود