يکشنبه ۴ آذر
خار بی گل شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۵۴ شماره ثبت ۸۶۳۶۹
بازدید : ۲۹۳ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
خار بی گل عجب مسکین باشد
گل بی خار چرا غمگین نباشد
دل بی غم چرا هم دم نباشد
دل بی دین عجب آیین باشد
دل پر بار چرا غمگین نباشد
سر بی عقل چرا پایین نباشد
حرف نا فهم چرا لاتین نباشد
ستاره هست چرا پروین نباشد
فتوحات هست چرا فاتح نباشد
چرا حرف شما قاطع نباشد
چرا صحبت تورا منطق نباشد
دل دل دار چرا صادق نباشد
چشم بیدار چرا حادق نباشد
فاتح
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما دوست گرامی | |
|
ممنون از لطف بی کران شما | |
|
سلام برشما جوان بزرگ ممنونم از شما | |
|
درود برشما گرامی | |
|
پایدار باشید جوان بزرگ | |
|
ممنونم از شما عالی علم شماست | |
|
درود بر شما گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.