دوشنبه ۵ آذر
غایت عشق شعری از محمد عرفان خانی
از دفتر عندلیب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۸۶۲۴۸
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمد عرفان خانی
آخرین اشعار ناب محمد عرفان خانی
|
چه کرده ای تو با دلم که خواب هم که میروم
پناه من بجز دو دست گرم تو نمیشود
دو چشم مهربان تو به من چو نیک بنگرد
تمام من بجز تو را دمی صدا نمیزند
تو ای سپیده ی شبم ، شرنگ این فراغ را
بجز امید وصل تو دوای من نمیشود
به چشم های ناز تو همین که اُفتدم نظر
به دینِ من خدا بجز نگاه تو نمیشود
برای شاد دیدنت ، برای بوسه از لبت
جهان بجز به دست من زیر و زبر نمیشود
به این جهان مرا اگر نگار باشدم تویی
قلب کسی چو قلب من برای تو نمیتپد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد