جمعه ۲ آذر
آه از نگاه شعری از محمد عرفان خانی
از دفتر عندلیب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۸۸۱۸۷
بازدید : ۳۵۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر محمد عرفان خانی
آخرین اشعار ناب محمد عرفان خانی
|
من که دل را به قفس داشتهام در همه عمر
این نه من بود که دل را به نگاهی دادم
نیک بنگر به منِ ساده دل و غمزده حال
که به یک اخم ز تو ، جان خودم را دادم
من که یک عمر نکردم سر خود خم به کسی
پیش پای تو ، ببینم که ز پا افتادم
بغض بگرفته گلویم ، نفسم تنگ شده
در پی گوشه چشمت سر و تن ، جان دادم
خطِ لبخند تو ای ماه رخ ، ای جلوهی حُسن
حالتی گشت که من رفت دگر از یادم
دل پس از تیرگی ماه وجودت فهمید
من به لبخند تو مشتاق که نه، معتادم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.