يکشنبه ۴ آذر
بانوی من شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ۰۳:۴۷ شماره ثبت ۸۶۲۰۲
بازدید : ۲۸۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
آسِمانِ قلبِ من طوفان شده بانوی من
نرخ هایِ عاشقی ارزان شده بانوی من
دست های خاطرش سیلی زده برپیکرم
ابرهایِ چشمِ من باران شده بانوی من
کیش گردیده دلم با آن رخت زیبایِ من
پایِ قلبِ عاشقم لرزان شده بانوی من
زلف های رازقی افشان شده بادیدنت
داستانِ دردِ من گریان شده بانوی من
ازوصالِ چشم هامان نیست حتی یک خبر
خاطراتِ عشقِ ما اکران شده بانوی من
می روی تا من بفهمم عشق پوشالی شده
لحظه های ِ عاشقی ویران شده بانوی من
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود بزرگمهر خاکسارم ارادت ها | |
|
سلام ودرود مهربانو مهرتان راسپاس | |
|
سلام ودرود مهربانو قدردان مهرتان هستم | |
|
سلام ودرود بزرگمهر سپاس مند مهرشماهستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد