سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
دم مسیحا
_____
این ماه که ماه نو رسی ها باشد
توت عسل و میوه گسی ها باشد
بد نیست کمی بنده نوازی بکنیم
این کار نیک ، دم مسیحا باشد
غیرت کور
______
قید همه چی را زد و ...
دنبال صدا رفت
تکیه گه او چون نشدی
راه جدا رفت
برگشت ولی هر چه نگه کرد نبودی
بودی ، ولی ...
پشت هراس آوری ی غیرت کوری
قایم شده بودی
خرداد 99
#محمودرضا رافعی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و سپاس استاد مهرتون ماندگار غزلیات زیبایی دارید | |
|
درودها جناب شریفی عزیز ممنون از حضور سبزت سپیدی زیبا امروز بر صفحه ی شعر ناب نقش بسته بود لزله میشوم در تو... آوار میشوم در خود... غبار میشوم در خاک... آلوده میشوم در باد... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند