جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
تنهایی را دوست دارم
اما تو تمام تنهایی ام را پُر کن
****************************
عشق تو را برای هزاران سال در خود دفن کرده ام
تا بعد از تجزیه شدنم هزاران سال در من باشی
****************************
زخم ها دیگر عادت کرده
در روح آدمی رخنه کرده
و لام تا کام سکوت کرده
انگار بخشی از تن آدمی
خود را وارث انسان
ما تماشاچی بودیم
وقتی که زخم ها
با چاشنی حقیقت پیوند خورد
زخم ها دیگر دائمی شد
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد گرامی 🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاس استاد گرامی لطف دارید 🙏🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما دوست گرامی 🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاس فراوان بانوی محترم 🙏🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم استاد گرامی لطف دارید شما 🙏🙏🌹🌹🌹🌹 | |
|
درود بر شما دوست گرامی 🙏🙏🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.