پنجشنبه ۱ آذر
مَعبَر شعری از علی معصومی
از دفتر غزل واره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۰۶ شماره ثبت ۸۵۸۱۹
بازدید : ۳۶۸ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
معبر
شط کارون زیر پایش هرچه کم آورده بود
پشته پشته موج ها را رویهم آورده بود
آسمان غرق سیاهی بود و ابری تیره گون
بارشی با رعد برقی دم به دم آورده بود
هور بود و دامن نیزار و ماهی بی نشان
زیر خورشید منوّر ها بلم آورده بود
نوجوانی بود و سیمایش غرور تازه داشت
بین همرزمان خود کوهی جنم آورده بود
بیرقی برکوله پشتی شالی از عطر نسیم
تکه سربندی معطر از علم آورده بوده
پاکتی از نان خشک و کشمشی از کاشمر
اندکی خرمای خشک سمت بم آورده بود
یک جلیقه با تفنگ و دفتری از خاطرات
خرت و پرتی از اهم و فی الاهم آورده بود
تا به خاطر آورد سمت عبور خویش را
معبری از قبله تا سمت حرم آورده بو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان همیشه نویسا وتوانا باشد
مانند همیشه عالی سرودی بود
لذت بردم
عالی سرودی
درودتان باد