سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        افسانه هستی

        شعری از

        حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۸۵۷۵۳
          بازدید : ۵۵۸   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
        آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)

                            افسانه هستی 
        از  پیله  در آمدم  چو  پروانه  شدم  من
        سرگشته عشق گل  و گلخانه  شدم  من
        از  باده عطر  خوش گل ها  چو چشیدم
        بیگانه ز خود  واله  و  مستانه  شدم من
        اسرار هر  آن گل که  بر  آن جای  گرفتم
        بوییدم  و  روییدم  و  فرزانه  شدم  من
        دل تشنه  و گل چشمه  و  اسرار  کرشمه
        پروانه  بدم  عاشق  و  دیوانه  شدم  من
        شبها  به کمین سحر  و صید  دوصد  گل
        دل سوخته  جان دادم و جانانه شدم من
        هر  آینه ام   برد   ز   پی  ساحر   هستی 
        از خویش  رها گشتم  و افسانه شدم من
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۵
        با سلام وارادت شاعر بزرگوار
        همیشه
        طبعتان جوشا
        زبانتان گویا
        قلمتان نویسا
        دلچسب و زیبا شعری بود
        هزاران درودتان باد
        خندانک خندانک خندانک
        دانیال شریفی ( دادار تکست )
        سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۰۰
        خندانک خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ۲۳:۵۲
        درود بر شما بزرگوار 🌹🌹🌹
        زینب بویری (خزان)
        چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ۰۱:۳۱
        درودبرشاعرگرامی خندانک
        زیباست خندانک خندانک
        کیمیا طولابی
        شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۵۳
        بسیارزیبا
        شکوفه امیدی(باران )
        جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ۰۰:۵۳
        لیندا صمدی ( باران)
        شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ۲۲:۳۲
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0