چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
تو نگار منی
سرم داد میزنی
من کنار توام
چرا صدا میکنی
من نفس توام
با تو حرف میزنم
ندارم غیر توام
با کی حرف بزنم
تو نگاهم کردی
رو چشام قفل کردی
من عاشق توام
ببین باهام چه کردی
من نفسم میره هر ثانیه واسه ت
ببین با خوبی میگی مردم واسه ت
من کنارتم بیا بریم شمال شمال
تو آخر میکشی توی راه شمال
باشه بریم شمال
هر جا بخواهی میام
هستم آره باحال
من باهات هستم بیام
بشینی کنار من
بری شمال با من
بشم فدات من
تو رو میخوام من
تو نگاهم کردی
رو چشام قفل کردی
من عاشق توام
ببین باهام چه کردی
من نفسم میره هر ثانیه واسه ت
ببین با خوبی میگی مردم واسه ت
شعر ( تو نگار منی ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.