شنبه ۳ آذر
سوزن شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۸۵۵۰
بازدید : ۱۲۸۰ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
سوزن زیر پوست
ساعت نمی کُنجید
غم به عقربه هایش خندید
در تداوم غم احساسم
پافشاری می کند
مرگ سهراب ها را
تداعی می کند
آسمان با تمام روشنائیش
بهترین لحظه های زندگی را
در تاریکی بسر می کند!
شاید
هذیان باشد
شعرمن
قطعه ائی نور
زیر لحافم غلطید
ساعتم را کوک،
زمان و غم را بر کول،
انتهای لحاف
بین روشنائی و تاریکی
دفن می کند
برای اولین بار
روح شکسته ام
تمام قد ایستاد
به زمان و غم خندید
7/12/2012 دانمارک -کوپنهاک
سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.