جمعه ۱۸ آبان
رفاقت شعری از مریم محمدصالحی
از دفتر دریای تلخ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۰۰ شماره ثبت ۸۵۴۲۸
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب مریم محمدصالحی
|
صد بار مرا کُشتی ،یک بار عیادت کن
یک خاطره از من را،صد بار روایت کن
یک بار دگر بنشین، بر قبله ی غمگینم،
صد بار دعا کردم،یک بار اجابت کن...
صد بار سفر کردی ، صدبار خطر کردم
صد بار زمین خوردم ،یک بارعنایت کن
صد بار گِله کردم ، یک بار شکایت کن،
کِای عاشق بیچاره، یکبار شهامت کن:
یک بار بگو باز آ ،اصلاً مَنِشین هرگز !
یک بار بگویم نه،صد بار سماجت کن!
صدبار مرادیدی،صدبار دلت خون شد،
صدبار که بد کردم ،یک بار ملامت کن!
صد بار سفر کردم ،صد بار خطر کردی!
صد بار خطا کردم، یک بار شماتت کن!
ای مست رُخت شبنم، اینبارکرامت کن
صدبار مرا کُشتی، یکبار رفاقت کن!...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود