يکشنبه ۲۷ آبان
فزت ورب الکعبه شعری از امید الیاری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۳۲ شماره ثبت ۸۵۳۶۷
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب امید الیاری
|
امشب از سوی خدا دعوت به افطار است علی
از غروب تا به سحر آشفته احوال است علی
این پریشانی نشان دیدن یار است ولی
این دم آخر کنار ام کلثوم است علی
صبح به هنگام وداع مرغان چه بلوا می کنند
مانع وصلش شوند دامن به در قفل می کنند
روی بام مسجد و بانگ اذان سر می دهد
تا که ملجم خواب نماند فرق او را وا کند
در سجود شمشیر فرود آمد به فرقش وانگهی
بانگ فزت و ربّ الکعبه می گوید علی
شاهی در محراب عشق در خون خود آغشته شد
گویی جبراییل پس از آن در زمین آواره شد
|
|
نقدها و نظرات
|
بینهایت سپاسگزارم جناب آروین | |
|
بینهایت سپاسگزارم جناب آروین | |
|
سپاسگزارم دوست عزیزم | |
|
سپاسگزارم دوست عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیبا بود
در ماتم مولای متقیان حضرت علی علیه السلام
دستمریزاد